Oldalak

2014. január 24., péntek

2.rész

Sziasztok sajna nem tudok minden  hétvégén részt hozni mert nagyon sokat kell tanulnom
                                         de próbálok a tanulás mellett írni . :) ♥
                                                                                                       Adri xx and  EunHae xx                           
                                                                                         
"Hova hova?-kérdezi.Hangja mély,s rekedtes."
Nyelek egyet.Szemtől szembe állunk.Tetőtől talpig végig mér,a szeme pedig meg akad a melleimen. 
Tipikus férfi... Néhány másod percig így állunk majd rákiáltok:
-Hé ? Muszáj bámulni ? .... Oops ... Ezt nem kellet volna igaz... ?

 Egy szót sem szolt csak megragadta jobb kezemet és elkezdett maga után húzni . Hosszú folyósokon mentünk végig.
Ezer kérdés cikázott a fejemben : Hová visz ? Mit akar velem tenni ? Talán meg fog erőszakolni ?
5-6 perc múlva egy kis szobán találtam magam. A Férfi meg állt előttem és levette pólóját . Izmos volt , hasa kockás, az én fejem pedig egyre vörösebb lett.
-Tetszik amit látsz cicus ? - kérdezte kaján vigyorral az arcán.
Egyre közelebb és közelebb hajolt hozzám ... Én meg csak ... 'mit akarsz b+' Fejjel néztem rá.
Ajkaink már majdnem össze értek, mikor ijedtemben ellöktem magamtól.
-Te nem vágysz rám édesem?-kérdezte perverz vigyorral az arcán. -Mert én nagyon is vágyom rád.
-Egyáltalán  nem te perverz állat.-üvöltöttem
-Oooh ,szóval egy vadmacskával van dolgom. - mondta miközben megsimogatta arcomat.
-Vedd re rólam a mocskos kezed-mondtam idegesen.-Engedj el.
-Ezt most felejtsd el életem ... !
Szörnyen féltem ... Lassan elkezdett közelíteni,magához szorított és megcsókolt. Már nem tudtam eltaszítani...
Már majdnem levette rólam a pólómat amikor, meghallottam valaki  hangját az ajtó mögül :
-Harry! Azonnal gyere ide ! - A férfi dühösen felkapta pólóját és kiment.
-Ajh, mi van Louis ?
-Hary, te idióta! Mondtam hogy 10-re legyél nálam !
-És ?
-Hülye gyerek ... Na látott valamit a kis csaj ?
-Öööö... Még nem ...
-"Még nem jutottál el ódáig " igazam van ? 
-Igen ...
-Jaj Harry, mindig ezt csinálod ,minden egyes  lánnyal!
-Hehe , de ő más , ő tényleg bejön !
Jaj de jó nekem, be jövök ennek a perverz állatnak! Ahj, de miért pont én? Miért mindig én vagyok a szerencsés ?
-Na mindegy . most velem jössz tegnap este nem intéztünk el mindent ..
-De...
-Kuss, gyere te hülye !
Néhány perc múlva elmentem, én pedig egyedül maradtam. Szerencsére ez az idióta nyitva felejtette az ajtót így könnyedén ki jutottam. Sokáig bolyongtam a régi, romos épületben mire  megtaláltam az ajtót.
-Na végre ! - mondtam boldogan, és el kezdtem rohanni a hatalmas fa ajtó felé.
De elsápadtam mikor észre vettem, hogy az ajtó lassan kinyílik . És ott állt velem szemben az a bizonyos "Harry" .
Megdermedtem, alig 2 méterre lehettem az ajtótól.
-Hova készülsz drága? -  mondta azzal a jellegzetes mosollyal arcán.
-Én-Én cs-csak .....
-Igen , te csak ? - lépet közelebb hozzám, és egy puszit nyomott a homlokomra.
-H-Héé ... M-Mit csinálsz ? - kérdeztem kissé félve.
-Hehe , nem kell tőlem ennyire félni, ne félj nem foglak bántani.
-Nem félek tőled! - Mondtam , de hazugság volt igenis féltem...
-Jaj cicus, ne hazudj ! Félsz tőlem , egész testedben remegsz ! - mondta és közben megfogta a kezemet.- Gyere szépen meg mutatom hol fogsz aludni~ .
-Re-Rendben- mondtam bizonytalanul.
Már úgy éreztem nem akarok el menni, nem értettem magamat . Vajon bele szerettem ebbe a fiúba ? Hjaj, nem tudom , fogalmam sincs. Még soha nem voltam szerelmes...
  Harry egy kis helységhez vezetett. Ami ... háááát .. koszos volt . Élég érdekes fejet vágtam mikor megláttam.
-Na mi van nem tetszik cicám ? - kérdezte Harry gúnyosan. Én csak egy szúrós pillantást vettem rá. - Ha nem tetszik akkor, mutathatok jobbat , gyere ! - mondta majd meg ragadta kezemet és elkezdett húzni, pedig mentem volna magamtól is. Végül 2 emelettel feljebb egy nagyobb szobához kísért.
-Ez gyönyörű! - mondtam .
-Tetszik ? Akkor aludhatsz mellettem !
-Oké ... Várj mi ?
-Hehe , ez az én szobám , de szívesen megosztom veled. - mosolygott.

4 megjegyzés:

  1. szegény csaj....ezt nagyon megszííívta XDDDD
    de ügyi vagy:333
    hamar a kövit<3333

    VálaszTörlés
  2. hehhe :3 am köszi :) ♥

    Adri xx

    VálaszTörlés
  3. Itt a díj :) http://princess-es-harry.blogspot.sk/2014/02/dij.html

    VálaszTörlés