Oldalak

2014. február 6., csütörtök

3.rész

                                                 Sziasztok!Itt lenne a következő rész.
                                       És utólag  is Boldog szülinapot szeretnék kívánni Harrynek
                                        HAPPY BIRTHDAY HARRY STYLES ♥ *-* 
                                                                                                               Adri xx 
-Oké ... Várj mi ?
-Hehe , ez az én szobám , de szívesen megosztom veled ! "

A lélegzetem el áll. Ez a srác úgy ahogy van egy seggfej.Paraszt,bunkó, de nagyon helyes.
 Már sötétedett, nagyon fáradt voltam ... nem ellenkeztem, egy szó nélkül be mentem a szobába.
Ő nem jött be csak becsapta az ajtót és elment . Odamentem az ágyhoz és ledőltem. Arra ébredtem, hogy valaki a  nyakamat csókolgatja.
-Aah.. - nyögtem
-Tetszik ?  - kérdezte s  1 pillanatra felnézett.
-Mmmmm ... A ... Aaahh!
Lejjebb haladt  és elkezdte csókolgatni a kulcsontómat ezzel belőlem  mély nyögéseket kiváltva.
-Aaahh ...
-Cssss halkabban kicsim. - lassan elkezdte lehúzni a  nadrágomat .
-Ha - Harryh , ne neh ! -nyögtem
-Ugyan már tudom, hogy te is akarod-csókol meg .
-N- Neem !
-Át látok rajtad!-mosolyog
Magamnak is be kellett látnom  hogy ténleg le akarok vele feküdni .
-Érezni akarlak magamban!-mondom  két nyögés között
- Kérésed számomra parancs!
Letépte rólam a ruháimat utána a sajátjaitól is megszabadult.Mind ketten meztelenül feküdtünk az ágyon. Egyre lejjebb és lejjebb haladt közbe puha puszikat hagyott a hasam minden egyes pontján.
Megint visszatért a nyakamhoz és elkezdte kényeztetni csókjaival.Mikor abahagyta ismét lejjebb haladt és mikor a csiklómhoz ért .Először  feldugta 2 ujját késöbb a harmadikat is amit egy nagy nyögéssel díjaztam.Mikor kihúzta mind a három ujját már csak azt éreztem hogy belém hatolt.Egyből gyors tempot diktált.Talán nekem túl gyorsat is.Számat nyögések hagyták el az övéivvel együtt.
Hátát karmolásztam az élvezettől.Minden egyes lökésévvel érintette a G-pontomat.
Éreztem hogy már nem vagyok messze a csúcstól.
-Ha-Harry mind-járt-nyögtem
-Énn iss-nyögte a számba
Mikor éreztem hogy nem bírom tovább egy nagy sikítással jeleztem neki.
Még párat lökött rajtam és belém eresztette az örömnedvét.
Kicsúszott belőlem és a hátára feküdt.Magamra húztam a takarót.
Harry felkelt az ágyról és felvette  a boxerét.Visszafeküdt mellém és magunkra húzta a takarót.Egy gyors puszit nyomot a fejem búbjára . Fél óra gondolkodás után bealudtam.

                                          *                                           *                                          *
*Másnap reggel*
Reggel nagy fejfájással ébredtem.Felkeltem gyorsan felvettem a r
uháimat és megindultam lefelé a konyhát keresve . Mikor megtaláltam odamentem a szekrényhez és kivettem egy algopyrin.
Kivettem a szekrényből egy poharat és engedtem bele vizet . Lenyeltem az algopyrint , gyorsan elmostam a poharat.Mikor végeztem éreztem a derekam körül két kezet.Megfordultam és Harry  smaragdzöld szemeivvel találtam szembe magam.
Mikor belenéztem azokba a zöld igéző szemekbe majdnem összecsuklott a lábam.Lehet hogy....nem...ez..nem...lehet....nem lehetek Harrybe szerelmes hisz elrabolt.....
-Jó reggelt szépségem!-mosolyog s megcsókol
-Neked is-mosolygok rá
-Mikor keltél fel?-kérdezi miközben elengedi a derekamat s én megkerülöm
-Az előbb, csak  egy Algopyrinért jöttem  le-válaszoltam

4 megjegyzés: