Oldalak

2014. március 15., szombat

8.rész

                                       Sziasztok itt van a kövii rész :)
                                                   
                                                                                    Jó olvasást                                                                
                                                                                                                   Adri xx

Olyan óvatosan csókolt mint még soha.Nem tudok rá haragudni.Annyira szeretem
-Jó megbocsájtok-modom s most én csókolom meg.
Harryvel összebújva aludtunk el.
                       *                                                     *                                                      *
Puha puszikra ébredtem . Kinyitottam iriszeimet s Harry a könyökén támaszkodott és engem nézett.
Feltápászkodtam  s egy rövid csókot leheltem Harry ajkára majd kicsoszogtam a fürdőbe.
Vettem egy forró zuhanyt,felvettem a fehérneműmet,megfésülködtem és egy kis sminket kentem magamra.
Kiléptem a fürdöből és a szekrényem felé vettem az irányt.Vagy 10 percen keresztül kerestem valami elfogatható ruhát mikor a kezembe akadt ez a ruhadarab.Miközben kivettem a ruhadatabot a szekrényből éreztem Harry égető  tekintetétt.Gyorsan felkaptam a ruhámat és a sarumat és elindultam a konyha felé.
Gondoltam összedobok egy reggelit Harrynek.Úgy gondoltam hogy palacsinát csinálok . A hozzávalókat kipakoltam az asztalra és nekiálltam a reggeli készitésének.
30perc alatt összedobtam a reggelit.Gyorsan egy tálcára raktam és felvittem a szobába mivel Harry még nem kellt fel.Harry édesen szuEgész délutszogott.Lassan odamentem az ágy széléhez és apró puszikat hagytam arca mindn pontján.Harry ébredezni kezdet s mikor azt hittem felkel maga mellé rántott és egy forróm csókban fortunk össze.Felkeltünk és Harry megette a reggelit utána felöltözött és elment dolgozni .Mit dolgozhat amit én nem tudhatok?Mit?
Az egész délutánt a házban töltöttem s gondolkodtam a tegnapin.Úgy döntöttem elmegyek egyet sétálni.Felkaptam a telom és a lakáskulcsot is indultam is.Gyorsan bezártam az ajtót.A park felé indultam mikor már a parkon belül voltam megláttam Harryt két feketeruhás kitetovált emberrel beszélgetni.Rosszfiús kinézetük volt .
Úgye nem.......... Istenem mond hogy Haryy nem egy maffiabanda tagja kérlek...
Gyorsan hazasiettem .Harry csak este felé jönn  haza szóval nem fogja megtudni hogy elmentem itthonról.Felmwntem a mostani szobámba és ott gubasztottam egészen estéig.6:30-kor kocsi bugást hallottam . Gondoltam Harry biztos megjött.Ajtó csapódás hallatszodott .
-Hanna kicsim hol vagy? -kiabálja Harry
Nem válaszolok s késöbb hangos trapolás jelezte hogy Harry jönn felfelé gyorsan elbújtam a fürdőbe mert nem akartam vele találkozni ,talán egy picit féltem tőle.Az ajtó nyìlt Harry megint szólongatott de nem válaszoltam . Remélem nem nézz be a zuhanyzóba-gondoltam.
Nyílt az ajtó s szívem egyre gyorsabban kezdet verni talán attól féltem hogy megint meg fog ütni vag még rosszabb meg is öl.És mikor azt hittem hogy feladja a keresésemet és kimegy elhuzodott a fügöny és Harry kérdő tekintetével találtam szembe magam.
-Hanna mit csinálsz itt?-kérdezi felhúzott szemöldőkkel.
-Cs-csak félek-mondom félenken
-De kitől?-kérdezi és agodást látok a szemébe
-T-tőled-vlászolom olyan hallkan hogy szerintem meg se hallotta de sajnos meghallotta.
Miért félsz tőlem???
-Mert tudom hogy egy maffiabanda tagja vagy-mondom egy távolabb megyek Harrytől
-Honnan tudod?-kérdezi dühös hangon.
-Azt most nem fontos,de én most elmegyek és ha lehet soha többet ne találkozzunk-mondom s egy könycsepp gördül le az arcomon.
-Hanna várj kérlek , ne menj el-mondja és a csuklomnál fogva visszaránt
-Mit akarsz ?-kérdezem dühösen
-Ne menj el kérlek én nem tudnálak bánta nagyon szeretlek kérlwk maradj velem nem tudnék nélküled élni könyörgöm-mondja és egy könycsepp gördül le az arcán.
-Harry elraboltál,eltitkoltad hogy egy maffiabanda tagj vag mit várst tőlem hogy bocsásak meg nem nem tudok ilywn könnyn megbocsájta igen nagyon-nagyon szeretlek de nekem ez túl sok-sírok szinte már zokogok.
-Kérlek bármit megteszek hogy megbocsás csak maradj velem-sírt.
-Jó veled maradok de tudd csak azért mert szeretlek és nem tudnék nélküled élni-mondom s letörlöm Harry könnyceppeit.
-Köszönöm köszönöm annyira szeretlek -mondja s ismét egy szenvedélyes csókban forrunk össze.

3 megjegyzés: