Oldalak

2014. március 25., kedd

9.rész

                                                        Sziasztok!! Itt lenne az új rész.
                               Nagyon-nagyon sajnálom hogy hétvégén nem hoztam
                                           Jó olvasást :)  ♥
                                                                                       Adri xx

                               *                                           *                                              *
-Jó veled maradok de tudd csak azért mert szeretlek és nem tudnék nélküled élni - mondom s letörlöm Harry könnycepeit.
-Köszönöm köszönöm annyira szeretlek-mondja és ismét egy szenvedélyes csókban forrnk össze .


                             *                                             *                                              *
*Hanna Peterson*
 Karjait körém fonja.Parfümjének illata megszédít.A tegnapi információ számomra túl sok.Ez a férfi maffiozó lenne?
Velem olyan kedves és gyengéd.Lehet hogy vér tapadt a kezéhez, de én akkor is szeretem


*Harry Styles*
Fejemben 100 és száz kérdés van .
Melyek nem hagynak nyugodni.Tegnap majdnem elveszitettem őt.Többet nem szeretném hogy ez előforduljon .Le halmozom  karjaim vékony karcsú derekáról  és kimászok melőle.
Jobb lenne neki nélkülem~gondoltam magamban
Az ajtó irányába megyek, majd ki megyek rajta . Le a lépcsőn egészen a  "külön,, szobámba.
Ahol fegyverek , ruhák, és az információim vannak.
Erről a helyről csak én tudok senki más.Nem volt még ember akit olyan közel engedtem magamhoz hogy ide behozzam.
Elő szedek egy sport táskát valahonnan.Azt pedig a titkos szobámban lévő asztalomra teszem.Ki cipzározom és minden féle pisztolyt dobálok bele.
Lassan de észreveszem magamat.Egy száll boxerben állok a '''Különleges,, szobám közepén . Ki sétálok az ajtón majd bezárom magam mögött.
Nem akarom hogy Hannah ide bejöjönn . Biztos vagyok abban hogyha ezt meglátja elájul.
És ezuttal nem a sexységemtől.Be szalladok egy másik szobába ahol vannak a ruháim.
Ki nyitom az egyik szekrény ajtaját. Magamra veszek egy fekete lyukas nadrágot melyhez párositok egy fekete pólót.Fel veszem a bakancsom majd vissza ballagok a fegyvereimhez.
-Harry...-hallom meg Hannah hangját
Istenem nem láthatja ezeket meg...nem.nem
Gyorsan elrejtem a sporttáskát az egyik szobába .
-Igen kicsim?-megyek oda hozzá
-Csak azt hittem hogy eltüntél-mondja szomorú hangon.
-Dehogy csak kerestem valamit -mondom s arcát két kezem közé veszem és lehelek szájára egy édes csókot.
-Annyira szeretlek-mondja mikor már elválunk s nekem wgy mosoly kuszik az arcomra.
-Én is nagyon de nagyon szeretlek -ölelem meg Hannah törékeny testét.
Nem érdemlem meg túl jó hozzám.Én egy maffiozó vagyok ő meg egy angyal jobbat érdemel nálam.De nem bírom ellengedni .Túlságosan szeretem....szeretem

5 megjegyzés: