Oldalak

2014. február 10., hétfő

4.rész

                                              Sziasztok!Itt lenne a 4.rész remélem tetszeni fog
                                      És nagyon szépen köszönöm a 4.feliratkozot :)
                                                                                                    Adri xx

-Mikor keltél fel?-kérdezi miközben elengedi derekamat s én megkerülöm.
-Az elöbb, csak egy algopyrinért jöttem le-válaszoltam.

                        *                                          *                                                   *
Egész  délelötött a szobában töltöttem.Annyira unatkoztam hogy már a plafont kezdtem el nézegetni.
Addig nézegettem míg be nem aludtam.Mikor felébredtem egy smaragd zöld szempárral találtam szembe magam.Mikor észrevette hogy felébredtem rám mosolygot . Felkeltem az ágyról  és miközben mentem a fürödőbe éreztem magamon Harry tekintetétt.Mikor belenéztem a tükörbe úgy néztem ki mint egy zombi.
Meg kéne már fürdenem....
Úgy büzlők mint egy nem is tudom hogy mi.El kezdtem le venni magamról a ruha darabjaimat,majd amikor már semmi sem maradt rajtam be álltam a zuhany kabinba.Mikor megengedtem  a forró vízet égette a börőmet. De nem érdekelt mivel jól esett.Amikor végeztem kiléptem a zuhany kabinból és magam köré tekertem egy rózsaszín törölközött.Gyorsan megtörölköztem és vettem volna fel a fehérneműm mikor észrevettem hogy kint hagytam . Kikukucskáltam az ajtón, hogy Harry ott van-e még.Ott feküdt az ágyban és nézte a tévét.Tekintette összeakadt az enyémmel.Mocskos ajkaira perverz mosoly húzzodott. 

Kinyitottam az ajtót és gyorsan elvettem az ágy végéről a fehérneműmet, s visszaballagtam a fürdőbe.Le dob tam magamról a törölközött,s fel vettem a fehérneműmet.
                *                                                *                                                                *
Este körül lehet az idő.Nem tudom pontosan,mivel amióta Harry be jött a fürdőbe és leütött azóta nem nagyon emlékszem.Csak ennyire emlékszem.Ki nyitom tenger kék szemem s körbe kukucskálok a helyiségben.Egy piszkos pincében vagyok.Fehérneműben.Fogalmam sincs mit csinált velem ez az Állat.De megfizet érte.Az biztos.Lassan fel tápászkodom a hideg földről,de azzonal vissza zuhannok.Fáj a fejem,s hasogat.Ráadásul éhen hallok.Vissza helyezkedem előző test helyzetemhez,és várok.Csak várok,várok és várok.Az órak öröké valóságnak tűnnek ebben a sötét szobában.Így hát meg próbálok aludni...

Már  félig aludtam amikor autó zörej csapja meg a fülem.Ásítottam egy nagyot és fel kelltem a "pihe-puha" földről.Hangokat hallok.Valaki/valakik beszélgetnek.Az ajtó hirtelen kicsapodik s a fürtös lép be rajta.
Íriszei meg akadnak rajtam.Közelebb jön hozám,és ereszt felém egy bájos mosolyt.Kezzével végig símit arcomon,majd ajkai meg találják az enyéimet.Gyengéden csókol,mégis erőteljesen.Haragosan de szenvedélyesen.El válik tőlem,s egy szatyrot nyom a kezembe.Rám mosolyog majd el  megy.
-Vedd fel cica!-kacsint és el tűnik.Bele kukantok s egy fekete mély kivágáú szűk ruhát találok benne.
Minek kéne ezt fel vennem??? 

4 megjegyzés: