Oldalak

2014. február 17., hétfő

5.rész

                                          Sziasztok !! Itt lenne az 5.rész
                                             Remélem tetszeni fog.Jó olvasást
                                                                                         Adri xoxo


Minek kéne ezt fel vennem???


                          *                                *                                   *
Kimentem a fürdőbe átvenni a ruhámat.Felvettem a fekete mély kivágású szoknyát  és a hozzá illő fekete magassarkút.Kijöttem a fürdőből mivel Harry nem volt a szobában elindult  a keresésére.
A konyhában találtam meg épp a laptopján nézegetett valamit.Mikor észrevette hogy ott vagyok felém fordult és alaposan végigmért.
-Jól áll-mondja  egy kaján vigyorral az arcán .
-Hé haver nem láttad a....?-jött be egy fekete hajú fiú.
Fekete haja fel van állítva,Fekete öltönyt visel úgy mint Harry.
-Haver nem is mondtad hogy van csajod!-mosolyog a fekete hajú srác
-Hát nem akartam vele dicsekedni!-mondja majd a derekamnál fogva ölel át.Én nem vagyok a barátnője!Miért mondta ezt?
-Remélem jó színész vagy-suttogja a fülembe.Közben rámosolyog a fekete hajú srácra.
-Be se mutatkoztam Zayn Malik vagyok!-mondja majd add egy-egy puszit.
-Hanna Peterson vagyok-mosolygok ezek szerint Zaynre.
-És mióta vagytok együtt?-kérdezi és lefagy a mosoly az arcomról .Mit mondjak neki?Hogy kb5 perce?Nem ezt nem mondhatom .Helyettem Harry válaszol a kérdésére.
-2 hónapja -mondja Harry.
-És hogy ismerkedtetek meg,-kérdezi Zayn
-Hát egy buliban véletlenül nekimentem Hannának és mikor megláttam szerelem volt első látásra.-válaszolja Harry és egy puszit nyom az arcomra.Ebböl egy szó se igaz . 
                                   *                                              *                                   *
Késöbb elindultunk Harry Rang Rover-je felé.Harry illedelmesen kinyitotta nekem az ajtót.
Átment a saját oldalára s beült.Fél óra kocsikázás után a motor leállt és egy étteremmel szembe találtam magam. Harry átjött az én oldalamra és kinyitotta az ajtót.Elindultunk az étterem felé.
Mikor beértünk az étterembe egy pincér jött oda hozzánk.Segített levenni a kabátomat utána oda kísért az asztalunkhoz.Harry illedelmesen kihúzta nekem a széket,s ő is leült a székére.
Pár perc múlva egy pincér jött oda az asztalunkhoz.Felvette a rendelésünket és távozott is.
Elkezdtünk beszélgetni minden féléről.Kihozták a rendelésünket.Vacsora közbe még nagyon sokat beszélgettünk .
                            *                                          *                                            *
10 óra körül végeztünk a vacsorával és indultunk vissza Harry házához.Harry visszavitt a koszos,mocskos szobába.Utána ki ment a szobából.Harry valaki beszélgetett az ajtó elött.
-Haver mennyit kérsz a csajért-kérdezi a férfi aki aszem Zayn volt
-Zayn nem eladó ő az enyém - válaszolja Harry.

3 megjegyzés: