Oldalak

2014. február 21., péntek

6.rész

                                     Sziasztok!! Itt a 6.rész :) Remélem tetszeni fog
                                                  Jó olvasást :) ♥
                                                                            Adri xx

-Haver  mennyit kérsz a csajért-kérdezi a férfi aki aszem Zayn
-Zayn ő nem eladó ő az enyém-vélaszolja Harry

             *                                           *                                               *
Mi van?Én nem vagyok az ővé.És mi az hogy ő nem eladó?Ez és ehhez hasonló gondolatok cikáztak a fejembe.
Gondolkodtam-gondolkodtam és bealudtam.Álmomban minden perfect volt .Nem rabolt el Harry.S minden nagyon jó volt boldog voltam.éltem az életemet.
Mikor felkeltem elkezdtem keresni a telefonomat mikor már úgy voltam vele hogy az nem lesz  meg be néztem még az ágy alá és persze hogy ott volt.Hol máshol lehetne.De mit kereset az ágy alatt.Na de mind1.
Megnéztem  hány óra lehet és még csak 6:34 volt.Na ilyen se volt hogy én ilyen korán kellek.
Bementem a fürdőbe és lezuhanyoztam mikor végeztem akkor jutott eszembe hogy nincs is fehérneműm se semmim.Egy szál törölközőben kimentem a fürdőbe ahol volt egy nagyobb szekrény amit kinyitottam hátha van benne valami ruha . És csodák-csodájára volt is benne egy csomó ruha.ruhám
Gyorsan felvettem és lementem a konyhába.Harry a kávéját iszogatta . Elmentem Harry mögött és imádkoztam hogy nem vegyen észre . Reméltem hogy meg tudok szökni.Már majdnem az ajtón kívül voltam mikor megéreztem két kezet a derekam körül.S visszarántott a házba.
-Hova készültél?-kérdezte mérgesen és a szemei nem a megszokott zöld smaragdok voltak hanem feketék.
Nagyon dühös volt.Egyre erősebben húzott magához.S leheletét éreztem az arcomon.A falhoz szorított s én alig kaptam levegőt olyan erősen szorított.
-Se-sehova-válaszoltam olyan halkan hogy szerintem meg se hallotta.
-Ne hazudj tudod hogy nem szeretem-mondja dühösen s elkezdett a lépcső felé rángatni 
Mikor felértünk az emeletre a szobám felé lökdösött s lelökött az ágyra.Nagyon megijedtem.
-Bántani fogsz?-kérdezem s egy könnycsepp folyt le az arcomon.
-Nem csak egy kicsit szórakozunk-mondta és egy pimasz mosoly kuszott az arcára.Egyre közelebb és közelebb jött és már majdnem megcsókolt mikor elkezdtem a tegnapról kérdezni.
-Miért mondtad azt Zaynek hogy én a tiéd vagyok?-kérdezem s az a pimasz mosoly lefagy az arcáról.
-Hallgatóztál?-kérdezi s a szeme megint fekete lesz.
-Nem de az ajtó előtt áltatok nem volt nehéz meghallani-mosolyogtam csak nem tudom miért.
-Nem vagyok a tied és nem vagyok egy tárgy se.Engedj el egyáltalán miért tartasz fogva.Mit akarsz tőlem?-kérdezem.
-De nagyon is az enyém vagy.És nem foglak elengedni soha.És azért tartalak fogva mert kelesz nekem érted tetszel nagyon tetszel-mondja s leszáll rólam.
-Látod kimondtam .Most jobb-mondja és leül az ágy végébe.Arcát a tenyerébe süllyesztette el.
Lemásztam az ágyról s Harry elé térdeltem .  
-Miért mondtad el ezt nekem?-kérdezem s a jobb kezem a térdére teszem 
-Azért mert nem akartam hogy elmenj-mondja s felemeli a fejét és belenézz a szemembe azokkal a gyönyörű smaragd szemeivel.Imádom a szemeit.A száját.Amikor eltüri a haját.Szinte mindent IMÁDOK rajta .
Lehet hogy szerelmes vagyok belé??Nem tudom.De hisz elrabolt.Nem tudom kavarognak bennem az érzések.
-Harry el kell mondanom valamit-mondom s felnézzek rá 
-Mit?-kérdezi 
-Amióta úgye tudod lefeküdtünk azóta kavarognak bennem az érzelmek.Nem tudom mi ez.Lehet hogy beléd szeretem .Nem tudom . De amikor megcsókolsz a ,,mennyországban'' érzem magam . És amikor a szemedbe nézzek szinte összecsuklik a lábam.És amikor nem vagy velem akkor hiányom van.-fejeztem be a mondanivalómat.
-Mióta megláttalak már akkor tetszettél és már akkor eldöntöttem hogy meg foglak szerezni .
Szeretem a szemedet,a szádat,mikor olyan kis ártatlan vagy szinte mindent szeretek rajtad.És bevallom lehet hogy talán én is beléd szeretem nem tudom.De az biztos hogy kelessz nekem . Szeretek veled lenni.
És tudom hogy nem kellett volna téged elrabolnom . És nagyon sajnálom.Szeretlek és nem szeretném ha elmennél-mondja és feláll s én is felállok
-Harry.... én is szeretlek  és nem fogok elmenni -mosolygok 
-Tényleg?-kérdezi és egyre közelebb jön s a végén  szenvedélyesen megcsókolt
-Annyira szeretlek-mondom s ismét egy szenvedélyes csókban forrunk össze .

2 megjegyzés: